sobota, 13 października 2012

Pracownia

Tytuł postu dość dwuznaczny, mam bowiem na myśli dwie rzeczy, tytułując nowy wpis w ten sposób.

Po pierwsze, część z Was już to pewnie zauważyła - zmieniłam szyld i logo, pod jakim pokazuję swoje prace. Pastelowa Biżuteria stała się Pastelową Pracownią Artystyczną. Na początek wspomnę, że mój warsztat składa się już z większej ilości narzędzi, niż tylko dwie pary kombinerek, nie korzystam też już z samych gotowych półfabrykatów. Ponadto - zapisałam się właśnie na kurs florystyczny, mam więc nadzieję, że w przyszłości będę mogła pochwalić się na łamach tej witryny nie tylko biżuterią :)

Po drugie zaś trochę dziś posprzątałam, ogarnęłam pokój, a co za tym idzie, moją małą "pracownię". Tak właśnie wygląda miejsce, w którym powstaje większość moich pracek :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz