środa, 9 stycznia 2013

67. Ostatnie zaległości

Tak tak, jeszcze się coś zaplątało z zeszłego roku, czego nie pokazywałam na blogu :) Pora więc na taki grupowy post pełen zdjęć, a później już będę na bieżąco :)

Bransoletka z miedzi i agatów koronkowych prześlicznej urody :)



Kostka, jaka jest, każdy widzi :) Składa się dokładnie z 222ogniw!



Kolorowa obróżka/krótki naszyjnik z miedzi, elementów miedziowanych i kolorowych kuleczek howlitu.


Komplet od pewnego Y dla pewnej X :)


Mój wigilijny naszyjnik z miedzi i maleńkich ametystów.



Prezent dla babci mojego B. - turkus w miedzianej oprawie.



 
 Zamówienie dla koleżanki koleżanki, miedź i szkło wysokiej jakości.

 


Uff, to chyba wszystko :) Jutro naskrobię jeszcze tylko kilka słów o WOŚPie, a na razie odsyłam Was tutaj gdzie można obejrzeć wszystkie aukcje i zalicytować :) Na razie wygrywam Cukierkową! :D

1 komentarz:

  1. Same cuda u Ciebie.. Na pewno zostanę na dłużej.Komplet od Y powala na kolana!

    Może skusisz się na moją wymiankę wiosenną, albo nawet na prywatną wymiankę? :)

    OdpowiedzUsuń