czwartek, 20 grudnia 2012

63. Świąteczne CANDY!

Zaległości się narobiły! :( a wszystko przez to, że szalenie intensywny listopad wyssał ze mnie większość sił witalnych i w grudniu albo zdychałam, albo ogarniałam bieżące sprawy i zamówienia świąteczne... Przepraszam, obiecuję, że już więcej się tak nie zapuszczę!

Do nadrabiania zaległości zabiorę się tuż po świętach (bo przecież trzeba pomóc przy klejeniu pierogów i uszek, smażeniu karpia i pieczeniu sernika!), a dziś wspomnę tylko o dopiero rozpoczętym CANDY! :) Tym razem dzieje się ono głównie na moim fejsikowym fanpejdżu, gdzie odsyłam do tego konkretnego postu, tam znajdziecie wszelkie niezbędne informacje :) do wygrania są aż 3 nagrody, więc mam nadzieję, że kilka osób zostanie choć trochę uszczęśliwionych!
CANDY trwa od dzisiaj, czyli 20tego grudnia, do 26tego, macie więc jeszcze trochę czasu :)
Zapraszam serdecznie! :)


2 komentarze: