piątek, 12 kwietnia 2013

69. Zaległości!

Jak dawno mnie tu nie było! Wstyd po prostu :) Chyba trzeba to jakoś nadrobić...
Niestety, do czerwca nie mogę obiecać regularnych wizyt tutaj, ale na pewno będę się starała wpadać chociaż raz na tydzień ;)

No cóż, zaległe prace będę wstawiać w wolnych chwilach, dziś tylko wrzucę najnowszą bransoletkę "na dwa", zawijaną wokół nadgarstka. Nosi się niesamowicie przyjemnie! Zaczęłam romansować z drobnymi koralikami i szydełkiem ;)







Sznur wykonany jest z koralików Knorr Prandell w kolorze lime green oraz wykończony bizantyjką w towarzystwie kuleczek fioletowego marmuru i kwarcu pomarańczowego.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna i pomysłowa i ten kolorek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorek bardzo niefotogeniczny, na żywo jest o wiele ładniejszy ;) i w ogóle zakochała się w niej moja przyszła teściowa, więc została adoptowana, w ramach prezentu urodzinowo-imieninowego :D

      Usuń
  2. Piszę jeszcze i tu: mam ogromną ochote na wymiankę z Tobą! :)
    Bardzo podoba mi się twój wisior z zakładki do wymianki:
    http://4.bp.blogspot.com/-SBm_ftZna-w/T8EP8WdsobI/AAAAAAAAAeM/OyIrUQJQTK4/s320/sopelek3.jpg
    Ale mam tą słabość, że noszę głównie komplety, dlatego chciałabym spytać, czy nie zrobiłabyś czegoś do kompletu? Kolczyków, albo bransoletki? Chętne byłabym zresztą na wieloelementową wymiankę, bo pracujesz w technice która mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och kurczę, muszę zrobić porządek w tej zakładce, bo akurat tego wisiorka już nie mam :<
      ale ogólnie na jakąś wymiankę możemy się umówić, pisz do mnie w tej sprawie na maila (kasia.zurawik@gmail.com), albo na fb :)

      Usuń